Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

onsdag, oktober 25, 2006

Hent Ashok hjem med en eneste gang!

I dag var jeg nær ved å begynne å grine da jeg sjekka eposten min. Innimellom reklamespammen lå en beskjed fra Lørenskog SOS rasisme og foreldregruppa på Fjellhamar skole om at lille Ashok nå "virker som han er på vei til å gi opp". Han sitter i Colombo, uten mulighet til skolegang, står det. Gutten er deprimert og har fått en utslettsykdom, og nå tør han ikke å gå ut på grunn av situasjonen som eksisterer i den sri lankiske hovedstaden.

Alle husker Ashok håper jeg! 13-åringen fra Lørenskog som ble hentet klokka seks om morgenen og tvangssendt til sin voldelige og alkoholiserte bestefar på Sri Lanka i mai. Den stakkars guttungen sitter der nå som et levende symbol på den hundre prosent perverse og grusomme rasismen Bjarne Håkon Hansen er ansvarlig for.

Den som ikke husker Ashok kan lese her og her og her og her og her og her.

Fy faan jeg blir så rasende at jeg kunne gå og rive hele kommunaldepartementet med mine egne hender.

Til alle lesere: I dag er det bare én vei ut fra disse sidene, og det er gjennom denne linken. Den som ikke kan støtte dette oppropet har ingenting på bloggen min å gjøre heller.

2 kommentarer:

26 oktober, 2006 19:01, skrev Blogger Nemo:

Opprop signert, skal skrive om saken på bloggen senere i kveld. Bjarne trenger litt folkeskikk og bedre vett. Hans politikk er, slik jeg ser det, et forsøk på å drive "litt Frp politikk" for å stagge rasismen i samfunnet.

Flau over å være norsk av og til!

 
26 oktober, 2006 21:38, skrev Blogger Nemo:

Forresten, det er to S'er i Bjarne Håkon Hanssen...som i SS.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake