Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

onsdag, august 30, 2006

OISANN

Oisann, jeg har visst glemt hele bloggen jeg. Huffda.
Jaja. Får komme sterkere tilbake da.
Her er en deilig nettside dere kan kose dere med så lenge.

4 kommentarer:

01 september, 2006 01:02, skrev Anonymous Anonym:

Glemme bloggen ... Tsk, tsk.

Men takk for lenka -- for en herlig ide for ei nettside:D

 
04 september, 2006 14:51, skrev Anonymous Anonym:

> Oisann, jeg har visst glemt hele bloggen jeg ...

Fy skamme seg. Glemme bloggen? Hva med alle oss lesere som blir sittende her å kikke i veggen da? Eier du ikke ansvarsfølelse?

 
06 september, 2006 15:19, skrev Blogger Brage:

Er det en eller annen underfundig ironi bak den linken eller er det en feil som gjør at jeg bare for opp ei blank side?

 
07 september, 2006 10:20, skrev Anonymous Anonym:

Hm. Ser ut som om siden henter innholdet fra domenet http://www.kissmybush.de
og det finnes ikke ...

"Demokratiets forkjempere" har kanskje vært i aksjon igjen?

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake