Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

søndag, oktober 15, 2006

Lunds bidrag

- Hei Kristin!
- Hei. Og hvem er du, som sitter der og bæsjer i matfatet vårt?
- Jeg er Helge Lund, jeg er konsernsjef i Statoil og jeg gjør som jeg vil.
- Jasså gitt. Men det griseriet der vil jeg ha slutt på fra dag én.
- Nei takk, det blir ikke aktuelt. Jeg kommer ikke til å slutte med å bæsje i matfatet før i 2014.
- Okei da.

2 kommentarer:

17 oktober, 2006 15:22, skrev Blogger Nemo:

Det verste her er at jeg trodde på bullshiten om at teknologien ikke fantes helt ennå. Så viser det seg at den brukes i andre land allerede...

Nisselueland.

Velkommen tilbake til bloggeby, forresten.

 
18 oktober, 2006 19:59, skrev Blogger Divine Bitch:

Mitsubishi har visst utviklet en renseteknologi som fjerner rundt 90 prosent av CO2 i et japansk gasskraftverk, basert på et stoff som heter amin.

Men jeg skjønner det som at Statoil tenker på en egen løsning som fortsatt er på planleggingsstadiet. Og nå er det iallfall ingen grunn for dem til å jobbe videre med rensingen. Siv Jensen og Erna Solberg har jo bokstavelig talt lovt dem å reversere CO2-avtalen etter neste valg.

Det var ingen som helst grunn til at staten skulle legge seg flat for Statoil. De eier mer enn 70 prosent av selskapet.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake