Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

søndag, oktober 15, 2006

OHOI!

BØH! Hahahaha!

Jasså ja så dere trodde dere var kvitt deres deilige DIVINE BITCH nå ja, ho ho ho!

Men akk ja sann, å nei du, splitte mine bramseil og kall meg en spade, her er det bare å legge tenna på nakken og gjøre seg klar til et førsteklasses comeback.

Jeg var nemlig ute og prøvde å drikke meg ihjæl i går sammen med begge leserne mine. Men, som dere ser: Den ene reddet livet mitt ved å drikke opp drammene, og den andre ga seg til å beskrive et aldeles usedvanlig ytterliggående hendelsesforløp som etter alt å dømme vil slå ut i full blomst med mindre jeg fortsetter å skrive bloggen her.

Dessuten begynner forresten denne pausa å ha vart lenge nok.

Jaja. Men dere får bare GET USED TO IT; Divine Bitch er en periodeblogger, og ferdig med det. Jeg kan ikke sitte her konstant og dikte for skrivebordskuffen vet du.

Hvis det mot formodning skulle eksistere noen som lurer på hva som har foregått den siste perioden, så er svaret at jeg har jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba og jobba for å tjene penger så jeg skal få råd til å flytte til trondheim.

Så kommer penga på kontoen, og vips så ligger de i kassaapparatene på samtlige utesteder fra Løkka Bar til Grønlandshagen. Det er da aldeles utrolig at man kan bli så tørst bare av å titte på nettbanken.

Men.... as a great philosopher once said: Den som intet eier intet vinner. Det er vel bare å bite i det sure gresset det: Jobbe og jobbe og jobbe og jobbe og jobbe og jobbe.... og blogge litt innimellom. Så blir det flytting om en måneds tid eller noe sånt.

2 kommentarer:

22 oktober, 2006 00:42, skrev Anonymous Anonym:

Nå er jeg snurt og vonbroten over ikke å bli regna med blant leserne dine. Jeg som lenker til deg og alt. *sniff*

 
23 oktober, 2006 19:24, skrev Anonymous Anonym:

hei på deg, jeg vil også bli regnet som en av dine lesere, samt din gode drikkekamerat. Du drakk alle inkludert deg selv under bordet sist, men vi klarte ikke å følge dine 20 akkevitt. Revolusjonært party?

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake