Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

onsdag, november 01, 2006

Morgenstemning....

Å herregud, dette kan ikke være sunt. Hver eneste dag våkner jeg med den forpulte andakten rett i øret, og hver eneste dag har jeg motinnlegget klart før jeg kommer meg ut av dyna.

I dag var det for eksempel ei helvetes merr som satt og småhviska med den ufattelig irriterende påtatte overdrevent "rolige" prestestemmen sin at jeg skulle tenke veldig mye på de stakkars kristne som har bodd i diktaturstater og ikke fått lov til å praktisere stupiditetene og undertrykkinga si.

Jada, det er ille det, jeg er helt for at disse sjuke menneskene skal få tro på alt de orker av idioti og dumskap. Men hva mener den samme dama om inkvisisjonen? Korstogene? Heksebrenningene? Galileo Galilei som ble tvunget til å holde kjeft? Bruno som ble brent levende på blomstertorget i Roma? Motstanden mot Kopernikus? Hva med Darwin som ikke våget å publisere Artenes Opprinnelse før 20 år etter, av frykt for kjerka? Eller Luther og bondekrigen? Hva mener hu om den der norske tvangsmisjonen som tok unga fra romani-folket? Og satte dem på barnehjem for å bli voldtatt av kristne moralister dagen lang? Hva synes hu om tvangssteriliseringsprogrammene? Hva mener hu om alt dette, hu som sitter og hvisker klokka halv fucking seks om morran at hu vil ha enda mer ytringsfrihet for de kristne?

Og hvor i innerste heiteste steikende svingende helvete skal jeg sende motinnlegget? Jo jeg kan sende det ut her, på bloggen med tre eller fire lesere. Det er noe til ytringsfrihet det.

Men hva tror du skjer når jeg kommer på jobben da? Å jada! Ti minutter tar det, og hvem tror du det er som dukker opp! JO! Da kommer faan hente meg reprisen! Med samma merra, samme gnålet, samme helvetes salmesangen, og det samme forbannade gud herren velsigne deg og bevare deg, og hold kjeft BITCH!

Okei, JA jeg er morrasur i dag, hehehehe!

3 kommentarer:

01 november, 2006 17:14, skrev Anonymous Anonym:

Du har ikke lagt merke til en sånn liten rød knapp på radioen der det står «Av» eller eventuelt «Off» vel?

Du kan finne en glimrende manual på: spisderike.net/foto/hoved/1106/av.jpg

 
01 november, 2006 20:21, skrev Blogger Divine Bitch:

Ho ho ho, hei stian! Oisann det var visst litt... eh, prega av å være skrevet før frokost det innlegget her! Hahaha :)

Joda jeg veit hvordan jeg slår av radion, men den står liksom sånn til at jeg må stå opp for å gjøre det vet du. Det er liksom meninga det da ikkesant.

 
02 november, 2006 11:26, skrev Blogger Nemo:

Siste nytt på kristenfronten er blant annet at "Kopernikus hadde egentlig ikke så voldsomt banebrytende ideer"... (leste det på en blogg her om dagen)

Og det bortforklarer hvorfor den allvitende kirken motsatte seg sannheten?

Nei, de hadde nok hatt bedre av å tro på den flate jorda og sånt de.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake