Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

torsdag, november 16, 2006

Konkurranseutsatt

I dag morges sto jeg midt i sildetønna på t-banen og tenkte mine egne tanker. Her er vel én av fem frp-ere, tenkte jeg. Jaja, så kan dere se hva dere har stelt i stand. Når man stemmer på politikere som vil konkurranseutsette alt mellom himmel og jord, så får man også regne med at det blir aksjoner.

I går ble forresten tjenestedirektivet vedtatt i EU-parlamentet. (Les og skriv under her.)

Det er vel akkurat det de vil ha: Ett eller annet baltisk vaskefirma som tar rengjøringen for Oslo Sporveier, med timelønn på størrelse med en t-banebillett.

Men stopp en hal! Hvor var de på vei alle FrP-erne i t-banevogna? På jobb så klart.

Først konkurranseutsatte de vognvedlikeholdet på t-banen.
Men jeg protesterte ikke for jeg jobbet ikke på t-banen.
Så konkurranseutsatte de....