Mest om politikk, litt om økonomi, ellers tøys og tull og rock'n'roll.

Uten en rød tråd

Det finnes to typer revolusjonære: De som blir milde og snille med
årene, og de som blir det motsatte.
Ingenting tyder på at denne bloggeren tilhører den første typen.

Å blæædiblææ og blabbla bla, på den ene siden og på den andre siden, og svaret ligger nok midt i mellom.. Nei fy for noe sludder og babbel. La de herskende klasser skjelve, og det straks! Til helvete med moderasjon!

mandag, juni 26, 2006

I mellomtida

"Fra jord er han kommet, til jord skal han bli", skal det stå på gravstøtta mi, "og i mellomtida satt han på parolemøter med venstresida i Oslo og diskuterte om det heter deportasjon eller utkastelse".

3 kommentarer:

26 juni, 2006 23:53, skrev Anonymous Anonym:

Hehehe -- så lenge du ikke satt og nikka "ja-ja-ja" sånn passelig halvhøyt til alt som blei sagt ... Det er nok med en sånn en!

Jeg slo forresten opp deportasjon i ordboka da jeg kom hjem -- heilt det samme som utkastelse er det nå ikke ...

Men si "hei" og rekk labb på neste møte, da! :)

 
27 juni, 2006 06:30, skrev Blogger Divine Bitch:

Å ja, så du var der du din luring. Da veit jeg hvem du er, hihihi!

Neppe lenge til neste korsvei sånn som vi holder på for tida. Men møtet i kveld blir jeg ikke med på tror jeg.

Lurer på forresten om det var "utsendelse" de ville ha, ved litt ettertanke? Ja ja, Reza kan uansett skylde på seg selv når han ikke formidla ultimatet fra SV før etter debatten.

 
27 juni, 2006 07:38, skrev Anonymous Anonym:

Ingen stor hemmelighet hvem jeg er, akkurat -- jeg må ha bloggnabolagets mest lettgjenkjennelige hårsveis :D

"Utkastelse" ville vel strengt tatt vært det mest korrekte ordet, men jeg ser godt at "deportasjon" smeller hardere. Og det får da være grenser for å gjøre seg til for SV. Jeg er ikke imponert over det de har fått til så langt at det gjør noe.

 

Legg inn en kommentar

<< Tilbake